PERUTTU Kansallisristeily 2024

editoija

kategoriassa

Tervetuloa Kokoomuksen, Helsingin ja Turun Kansallisseurojen kansallisristeilylle 20.4.2024, jossa eurovaalien alla ohjelma keskittyy Euroopan Unioniin ja sen tulevaisuuteen.

Ohjelma

09.00-10.00 Ilmoittautuminen risteilylle terminaalissa, lippujen jako Matkapoikien lähtöselvitystiskiltä

10.00 siirtyminen laivaan ja Club X, jossa tarjolla kahvi/tee, sämpylöitä ja hedelmiä, sekä virvokkeita omalla kustannuksella baareista.

10.30 lähtö Tallinnaan ja ohjelma alkaa Club X

13.00 saavumme Tallinnaan

13.00-13.30 Private shopping laivan merimyymälässä

16.30 ja 17.00 Päivällinen laivan buffet -ravintolassa

17.00 laiva lähtee Tallinnasta

19.30 laiva saapuu Helsinkiin

Laivalla paluulähdöllä tanssimusiikkia Club x ja karaokea, sekä trubaduuri laivan pubissa.

Laivalla puhujina kansanedustaja Atte Kaleva, europarlamenttiehdokkaat Maria Miala, Jocka Träsback, Mika Kasonen sekä verkostojohtaja Jukka Savolainen Euroopan hybridiuhkien torjunnan osaamiskeskuksesta.

Paluumatkan tähtiesiintyjänä Ressu Redford!

Risteilyn hinta 80 € / hlö, hinta sisältää:

• Risteilyn ohjelmineen
  • Kokoustarjoilut aamupäivällä
  • Private shopping
  • Buffet -päivällisen juomineen
  • Polttoaineverot

Helsingin ja Turun kansallisseurat ovat kokoomuksen jäsenjärjestöjä.

Lisämaksusta voit varata auton mukaan laivaan, autoa ei voi ajaa Tallinnassa ulos. Parkkiauton hinta 30 €. Mahdollisesta Pre-orderista ota yhteys 14 vrk ennen matkaa osoitteeseen erikoisryhmat@matkapojat.fi Laivalle mahdollisuus varata ennakkoon hytti koko risteilyn ajaksi.

Matkaan myös tilausajolla

Risteilyyn voit yhdistää kätevän kotimaan liityntäkuljetuksen.

Turku-Kaarina-Paimio-Salo-Suomusjärvi-Lohja