Kokoomuksen Leijonamerkit

editoija

kategoriassa ,
Kuvassa vasemmalta alkaen Helena Eerikäinen, Rami Koivisto, Kai Arppe, Sadri Beqiri, Santeri Vuori, Taru Säteri ja Veli-Pekka Nurmi.

Turun Kansallisseura jakoi ansioituneille jäsenilleen tunnustuksia aktiivisesta osallistumisesta Kansallisen Kokoomuksen toimintaan. 🦁

16.5.2024 kokoonnuimme puheenjohtajamme Veli-Pekka Nurmen ja varapuheenjohtajamme Santeri Vuoren johdolla Suomalaisen Pohjan kabinettiin. Juhlan kunniaksi tarjolla oli kuohuvaa ja pientä suolaista.

Tilaisuudessa jaoimme Kansallisen Kokoomuksen myöntämät Leijona-merkit seuraavasti:

🤍 Kokoomuksen Valkoinen Leijona, Sadri Beqiri

💙 Kokoomuksen Sininen Leijona, Veli-Pekka Nurmi

💚 Kokoomuksen Vihreä Leijona, Irina Lehtonen
💚 Kokoomuksen Vihreä Leijona, Kai Arppe
💚 Kokoomuksen Vihreä Leijona, Helena Eerikäinen
💚 Kokoomuksen Vihreä Leijona, Rami Koivisto
💚 Kokoomuksen Vihreä Leijona, Taru Säteri

Kansallisen Kokoomuksen Leijonamerkkejä myönnetään tunnustuksena niille jäsenille, jotka ovat erityisen aktiivisesti, ansiokkaasti ja pitkään osallistuneet järjestötoimintaan.